mandag, april 24, 2006

Jeg flytter inn i bloggerbyen

Da har også jeg tatt steget inn i bloggerverdenen. Det kjennes som et dristig prosjekt, selv om andre har gjort det før meg. Det er jo tross alt offentligheten det er snakk om. Det kjennes litt som å bygge en liten hytte langt inne i en mørk skog. Så får man bare vente. Det finnes jo hytteeiere som trives best alene. Og så er det andre som gjerne vil ha besøk. Jeg hører nok helst med til den siste gruppen.

Hva skal jeg skrive om?

Nå er jeg snart ferdig utdannet prest, og i den forbindelse kan mange temaer være naturlige. Og så har vi jo TIL, Tromsø Idrettslag, som i skrivende stund slumrer på bunnen av tabellen. Men som det heter i sangen: Det e TIL som e best, uten tvil. Og dernest må jeg få skrive litt om forskjellige bøker og annet stoff som jeg leser - eller kikker i (for så vidt er det vel ganske sjelden jeg leser noe fra perm til perm). Og ikke minst blir det uhyre spennende å se om mine brødre og jeg klarer å skrive ferdig Fantomet-historien som vi er i gang med. Ellers legger jeg nok her ut enkelte salmetekster og andre saker jeg har skrevet.

For øvrig: 14. mai kl 19.00 blir det salmekveld med to generasjoner Skeie i Nordstrand kirke. Gratis inngang. Anbefales på det varmeste, selvsagt!

-snirre-

3 Kommentarer:

Blogger gisle skrev...

Ja, noen må slumre på bunnen for at andre skal få boltre seg på toppen! Men: Den russiske revolusjon lærte oss at også Tromsø kan bestige de fotballosfæriske glitrende tinder, når tiden bare er inne (akkurat nå er den ute)...

tirsdag, 25 april, 2006  
Blogger Sindre Skeie skrev...

Alt har sin tid, sier nå jeg. Og nettopp nå var det tiden for å tape for Sandefjord. Men snart er det vel på tide å vinne.

tirsdag, 25 april, 2006  
Blogger Randi C. skrev...

Velkommen til Bloggerbyen!
En by i stadig vekst:)
Gøy når MF folk finner veien.

onsdag, 26 april, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home

StatCount - Traffic counter